نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی فناورانه تأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]

ا

  • اجتناب از برند تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
  • اخلاق‌گرایی تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
  • اخلاق‌گرایی مصرف‌کننده تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
  • ارتقاء توان پیش‌بینی پیش‌بینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکه‌های عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد توزیع محصولات در زنجیره تأمین سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 1-24]
  • ارزش اثرگذاری تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های‌وب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
  • ارزش ارجاع تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های‌وب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
  • ارزش دانش تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های‌وب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
  • ارزش طول عمر تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های‌وب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
  • ارزش طول عمر مشتری ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
  • ارزش ویژه برند تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 149-176]
  • استراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی استراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی بر قصد خرید [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 257-281]
  • استراتژی‌های بازاریابی تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
  • استراتژی­ ورود تأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بین‌المللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال در حوزه خشکبار) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 141-161]
  • اشتراک‌گذاری دانش شبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]
  • اعتماد تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
  • اعتماد اجتماعی ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وب‌سایت‌های اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]

ب

  • بازاریابی سبز تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
  • بازاریابی گردشگری چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
  • بازار بین­المللی تأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بین‌المللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال در حوزه خشکبار) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 141-161]
  • بانک ملی ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
  • بانوان خرم‌آباد تبیین رفتار جنون خرید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 269-294]
  • بخش بندی بازار ارائه بخش بندی بازار داروهای گیاهی از منظر سلامت گرایی مشتریان و استراتژی های مقتضی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 81-100]
  • برند تقلیدی تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
  • بهره‌وری ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]
  • بهینه‌سازی ریاضی شبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]

پ

ت

  • تجارت اجتماعی ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وب‌سایت‌های اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
  • تجربه برند تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 149-176]
  • تجربه مشتری طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]
  • تجربه مصرف تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 149-176]
  • تحلیل اهمیت-عملکرد تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساخت‌ها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
  • ترجیح برند بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
  • تصمیم خرید مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
  • تصمیم‌گیری با معیارهای چندگانه ارزیابی عملکرد توزیع محصولات در زنجیره تأمین سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 1-24]
  • تصمیم‌گیری خرید بررسی نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری‌های خرید خانوادگی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 381-405]
  • تصویر برند تحلیل تاثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر پاسخ‌های مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
  • تصویر مقصد چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
  • تعهد ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
  • تعهد عاطفی تاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
  • تعهد عاطفی تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
  • تعهد مستمر تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
  • تقلید تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
  • تولید به‌هنگام ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]

ج

  • جامعه‌پذیری برند تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
  • جو فروشگاه تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]

چ

ح

  • حافظه سازمانی تأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
  • حضور اجتماعی ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وب‌سایت‌های اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
  • حمایت اجتماعی تاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]

خ

  • خانواده بررسی نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری‌های خرید خانوادگی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 381-405]
  • خدمات بانک طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]
  • خرید خانوادگی بررسی نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری‌های خرید خانوادگی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 381-405]

د

  • داده‌کاوی پیش‌بینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکه‌های عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
  • داروی گیاهی ارائه بخش بندی بازار داروهای گیاهی از منظر سلامت گرایی مشتریان و استراتژی های مقتضی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 81-100]
  • دسترسی و جذابیت گزینه­ ها بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
  • دوسوتوانی سازمانی تأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]

ر

  • رضایت مشتری تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساخت‌ها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
  • رضایت مصرف­کننده تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
  • رفتار جنون خرید تبیین رفتار جنون خرید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 269-294]
  • رفتار خرید مجدد تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
  • رفتار خرید مصرف­کننده تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
  • رفتار شهروندی مشتریان تاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
  • رفتار مصرف­ کننده تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
  • رقابت ­پذیری ارائه الگوی رقابت‌پذیری در مناطق آزاد تجاری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 181-207]
  • روابط بین سازمانی ارائه مدل هماهنگی سه‌گانه‌های خدمات کسب‌و‌کار: مطالعه‌ای داده‌بنیاد در صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 295-320]

ز

  • زنجیره تامین شبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]
  • زنجیره تأمین سبز ارزیابی عملکرد توزیع محصولات در زنجیره تأمین سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 1-24]

س

  • ساختار شناختی چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
  • سه‌گانه‌های خدمات ارائه مدل هماهنگی سه‌گانه‌های خدمات کسب‌و‌کار: مطالعه‌ای داده‌بنیاد در صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 295-320]
  • سهولت دریافت خدمات تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
  • سودآوری ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]

ش

  • شبکة عصبی پیش‌بینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکه‌های عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
  • شبیه‌سازی گسسته پیشامد ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]

ص

  • صادرات عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
  • صادرات غیرنفتی الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
  • صنعت گردشگری ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وب‌سایت‌های اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]

ط

  • طراحی مدل طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]

ع

  • عدم تعادل کلاس پیش‌بینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکه‌های عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
  • علیت گرانجری الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
  • عملکرد توسعه محصول جدید تأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
  • عملکرد سازمانی کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]

ف

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
  • فشار زمانی تاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
  • فشار زمانی استراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی بر قصد خرید [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 257-281]

ق

  • قابلیت مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
  • قابلیت نوآوری کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]
  • قصد ترک مشتریان تاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
  • قصد خرید بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
  • قصد خرید استراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی بر قصد خرید [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 257-281]

ک

  • کالاهای کاربردی تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
  • کشاورزی عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
  • کیفیت ادراک شده خدمات تحلیل تاثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر پاسخ‌های مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
  • کیفیت خدمات تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساخت‌ها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
  • کیفیت خدمات ترانزیتی تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساخت‌ها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
  • کیفیت وب­سایت ­های اجتماعی ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وب‌سایت‌های اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
  • کنترل رفتاری ادراک شده تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]

گ

  • گردشگر سالمند چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]

م

  • محدودیت مقداری استراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی بر قصد خرید [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 257-281]
  • محصولات کشاورزی ارگانیک مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
  • مدیریت ارتباط با مشتری مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
  • مدیریت تجربه مشتری طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]
  • مدیریت دانش بازاریابی کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]
  • مدل یابی معادلات ساختاری تبیین رفتار جنون خرید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 269-294]
  • مدل­یابی معادلات ساختاری تأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بین‌المللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال در حوزه خشکبار) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 141-161]
  • مدل بلوغ فرایندی مدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
  • مدل خودرگرسیون برداری (VAR) الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
  • مدلسازی معادلات ساختاری کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]
  • مزایای رابطه‌ای بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
  • مزیت رقابتی کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 403-425]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت تحلیل تاثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر پاسخ‌های مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
  • مشارکت مشتری تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های‌وب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
  • مشخصه‌های روانشناختی ارائه بخش بندی بازار داروهای گیاهی از منظر سلامت گرایی مشتریان و استراتژی های مقتضی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 81-100]
  • مصرف­سبز تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
  • مطالعه تطبیقی عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
  • مطالعه موردی شبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]
  • مناطق آزاد تجاری ارائه الگوی رقابت‌پذیری در مناطق آزاد تجاری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 181-207]
  • منطقه آزاد اروند تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساخت‌ها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
  • منطقه آزاد اروند ارائه الگوی رقابت‌پذیری در مناطق آزاد تجاری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 181-207]
  • موانع جابجایی بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
  • موزه-کافه تارمه بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]

ن

  • نیات رفتاری چگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
  • نرخ ارز الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
  • نظریه داده بنیاد تبیین الگوی خرید محصولات کاربردی فروشگاه‌های همواره تخفیف [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 197-229]
  • نظریه سیستم‌هایخاکستری ارزیابی عملکرد توزیع محصولات در زنجیره تأمین سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 1-24]
  • نگرش به توسعه برند بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
  • نگهداری و تعمیرات ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]
  • نوآوری سازمانی تأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
  • نوجویی مصرف ­کننده تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]

و

  • واکنش نسبت به قیمت بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
  • وفاداری ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
  • وفاداری مشتری بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
  • وفاداری مشتریان تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]

ه

  • هزینه‎های تعویض (سوئیچینگ) ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
  • هزینه­ های جابجایی بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
  • هماهنگی ارائه مدل هماهنگی سه‌گانه‌های خدمات کسب‌و‌کار: مطالعه‌ای داده‌بنیاد در صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 295-320]

ی

  • یکپارچه‌سازی افقی شبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]