استراتژی ورودتأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بینالمللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکتهای فعال در حوزه خشکبار) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 141-161]
اشتراکگذاری دانششبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]
اعتمادتحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
اعتماد اجتماعیارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
ب
بازاریابی سبزتأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
بازاریابی گردشگریچگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
بازار بینالمللیتأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بینالمللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکتهای فعال در حوزه خشکبار) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 141-161]
بانک ملیارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
تجربه مصرفتاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرفکننده [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 149-176]
تحلیل اهمیت-عملکردتاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساختها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
ترجیح برندبررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
تصمیم خریدمدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیتها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
تصمیمگیری خریدبررسی نقش اعضای خانواده در تصمیمگیریهای خرید خانوادگی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 381-405]
تصویر برندتحلیل تاثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر پاسخهای مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
تصویر مقصدچگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
تعهدارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
تعهد عاطفیتاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
تعهد عاطفیتحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
تعهد مستمرتحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
تقلیدتأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرفکننده [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]
تولید بههنگامارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]
ج
جامعهپذیری برندتحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
جو فروشگاهتأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
چ
چابکی بازاریابی تعاملیچابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 347-371]
چابکی بازاریابی خارجیچابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 347-371]
چابکی بازاریابی خدماتچابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 347-371]
چابکی بازاریابی داخلیچابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 347-371]
ح
حافظه سازمانیتأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانشبنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
حضور اجتماعیارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
حمایت اجتماعیتاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
خ
خانوادهبررسی نقش اعضای خانواده در تصمیمگیریهای خرید خانوادگی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 381-405]
خدمات بانکطراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]
خرید خانوادگیبررسی نقش اعضای خانواده در تصمیمگیریهای خرید خانوادگی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 381-405]
د
دادهکاویپیشبینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکههای عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
داروی گیاهیارائه بخش بندی بازار داروهای گیاهی از منظر سلامت گرایی مشتریان و استراتژی های مقتضی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 81-100]
دسترسی و جذابیت گزینه هابررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
دوسوتوانی سازمانیتأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانشبنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
ر
رضایت مشتریتاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساختها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
رضایت مصرفکنندهتأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
رفتار خرید مجددتأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
ساختار شناختیچگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
سهگانههای خدماتارائه مدل هماهنگی سهگانههای خدمات کسبوکار: مطالعهای دادهبنیاد در صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 295-320]
سهولت دریافت خدماتتأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 163-180]
سودآوریارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]
ش
شبکة عصبیپیشبینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکههای عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
شبیهسازی گسسته پیشامدارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]
ص
صادراتعارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
صادرات غیرنفتیالگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
صنعت گردشگریارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
ط
طراحی مدلطراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 247-268]
ع
عدم تعادل کلاسپیشبینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکههای عصبی چندلایه [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 355-379]
علیت گرانجریالگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
عملکرد توسعه محصول جدیدتأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانشبنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
قصد ترک مشتریانتاثیر حمایت اجتماعی و تعهد عاطفی بر رفتار شهروندی مشتریان و قصد ترک آنان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 129-148]
قصد خریدبررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
قصد خریداستراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی بر قصد خرید [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 257-281]
کشاورزیعارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
کیفیت ادراک شده خدماتتحلیل تاثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر پاسخهای مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
کیفیت خدماتتاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساختها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
کیفیت خدمات ترانزیتیتاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساختها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
کیفیت وبسایت های اجتماعیارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 25-54]
کنترل رفتاری ادراک شدهتأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
گ
گردشگر سالمندچگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
م
محدودیت مقداریاستراتژی تخفیف افزایشی و کاهشی بر قصد خرید [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 257-281]
محصولات کشاورزی ارگانیکمدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیتها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
مدیریت ارتباط با مشتریمدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیتها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
مدلیابی معادلات ساختاریتأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بینالمللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکتهای فعال در حوزه خشکبار) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 141-161]
مدل بلوغ فرایندیمدل بلوغ فرایندی مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر قابلیتها [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 333-353]
مدل خودرگرسیون برداری (VAR)الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
مسئولیت اجتماعی شرکتتحلیل تاثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر پاسخهای مشتری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 45-68]
مشارکت مشتریتحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت هایوب [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 231-255]
مشخصههای روانشناختیارائه بخش بندی بازار داروهای گیاهی از منظر سلامت گرایی مشتریان و استراتژی های مقتضی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 81-100]
مصرفسبزتأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
مطالعه تطبیقیعارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 209-245]
مطالعه موردیشبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]
مناطق آزاد تجاریارائه الگوی رقابتپذیری در مناطق آزاد تجاری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 181-207]
منطقه آزاد اروندتاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساختها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 25-43]
منطقه آزاد اروندارائه الگوی رقابتپذیری در مناطق آزاد تجاری [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 181-207]
موانع جابجاییبررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
موزه-کافه تارمهبررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
ن
نیات رفتاریچگونگی اثر ویژگی ها، پیامدها و ارزش ها در قالب ساختار شناختی بر نیات رفتاری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 283-303]
نرخ ارزالگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 91-113]
نگرش به توسعه برندبررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
نگهداری و تعمیراتارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 321-345]
نوآوری سازمانیتأثیر حافظه سازمانی بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانشبنیان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 177-196]
نوجویی مصرف کنندهتأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 55-80]
و
واکنش نسبت به قیمتبررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 373-402]
وفاداریارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
وفاداری مشتریبررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
وفاداری مشتریانتحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 305-331]
ه
هزینههای تعویض (سوئیچینگ)ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 69-89]
هزینه های جابجاییبررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-140]
هماهنگیارائه مدل هماهنگی سهگانههای خدمات کسبوکار: مطالعهای دادهبنیاد در صنعت خودرو ایران [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 295-320]
ی
یکپارچهسازی افقیشبکه اشتراک گذاری دانش در زنجیره تامین برای ایجاد یکپارچگی افقی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 101-128]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد